Kontakta oss

Vill du komma igång med Dropbox för företag? Kontakta oss för en chatt utan förpliktelser.

Ta kontakt med oss

Öppettider

måndag – fredag: 08.00 – 16.00

Skicka gärna ett meddelande till oss genom att fylla i kontaktformuläret så kontaktar vi dig så snart vi har möjlighet.

Läs mer på vår integritetssida (Du hittar en länk till denna längst ner på webbplatsen)
Kontakta oss för att komma igång med Dropbox

Q&A

Etablering

Att konfigurera tjänsten ingår när du väljer AGS som din Dropbox-återförsäljare.

  • Om du väljer Start sätter vi upp din Dropbox-miljö så att du själv kan hantera och konfigurera användare och mappstruktur.
  • Om du väljer Standard eller Plus inkluderar vi användarinställningar, mappstruktur, migrering och säkerhetsinställningar i skapandet.

Om du väljer AGS som Dropbox-leverantör flyttar vi dina data från en lokal maskin eller server till molnet kostnadsfritt upp till 1 TB om du väljer Standard eller Premium.

Om du väljer Start-abonnemanget hjälper vi dig naturligtvis att migrera, men vi fakturerar dig för den tid du lägger ner.

Det innebär att AGS är en av endast två certifierade Dropbox Advanced Partners i Norge som uppfyller Dropbox årliga krav på expertis, leverans och kundnöjdhet.

AGS har ett dedikerat team av rådgivare, tekniker och supportpersonal som har uppnått Dropbox for Business-certifiering som omfattar support, säkerhet och grundläggande kunskaper om hantering och användning av lösningen.

Ja, abonnemanget har en bindningstid på 1 år om du vill ha den mest prisvärda versionen av licenserna.

  • Avtalet förlängs automatiskt med 1 år i taget efter huvudperiodens slut, om du inte säger upp avtalet.

Gratis support

  • Alla förfrågningar till AGS IT-partner om support för Dropbox-tjänsten ingår i Standard- och Premium-avtalen.
  • Med Start-prenumerationen får du kostnadsfri kritisk support för att hantera dina licenser och hjälp när din Dropbox-tjänst ligger nere eller inte är tillgänglig.

Svarstid och tillgänglighet

  • Du kan kontakta kundcentret med ett supportärende kl. 08.00 – 16.00, måndag – fredag.
  • Vår svarstid är senast inom 4 timmar under normal arbetstid om ärendet registreras direkt via kundcenter via telefon, supportsida eller chatt.

Nej, du kan inte blanda olika Dropbox-prenumerationer. Du köper samma antal prenumerationer för de användare som du vill ska ha Dropbox i din organisation.